SPECIALISTA/KA PODPORY PRODEJE (SALES BACK OFFICE SPECIALIST)

Společnost
METALIMEX

Místo
Praha, Praha

Pokud Vás charakterizuje PRECIZNOST, DŮSLEDNOST, SPOLEHLIVOST, SMYSL PRO SYSTÉM A POŘÁDEK, chcete být součástí týmu, ale mít samostatnou agendu, hledáme právě VÁS!

Tým Back Office divizí Energy má za cíl efektivní podporu obchodního týmu a administraci obchodních případů. Vhodný/á kandidát/ka bude součástí 10 členného týmu s místem výkonu práce v centru Prahy. Cílem back office oddělení je realizovaná obchodní zakázka dle zadání, expedice produktu v termínu a spokojený zákazník.

HLEDÁME VÁS NA TYTO ZODPOVĚDNOSTI, ALE POKUD UMÍTE JEN ČÁST, RÁDI VÁS ZBYTEK DOUČÍME!

  • Přebírání uzavřených kontraktů a kupních smluv a jejich registrace do informačního systému
  • Ověřování stavu zakázky v průběhu výrobního procesu a administrativní příprava její expedice
  • Zajišťování fakturace a likvidace došlých faktur v souladu s účetními, daňovými a celními předpisy
  • Kontrola správnosti došlých i vydaných dokladů dle uzavřených kontraktů a příslušných kalkulací
  • Příprava podkladů pro měsíční účetní závěrky zpracovávaných zakázek
  • Zajišťování plateb v souladu s vnitřními předpisy a instrukcemi obchodního týmu
  • Zajišťování licenčních a celních záležitostí
  • Zpracování podkladů pro vyřízení bankovních akreditivů nebo garancí
  • Vedení operativní evidence obchodních případů, zajišťování jejího souladu s firemními předpisy
  • Příprava informací pro vedení divize, zejména aktuální stavy skladů a obraty odběratelů
  • Provádění archivace a skartace
  • Zajišťování skenování originálů smluv a objednávek včetně všech jejich dodatků do registru smluv

NOVÉMU KOLEGOVI / YNI NABÍZÍME:

  • Práci pro stabilní a silnou společnost
  • Zavedený systém práce. Různorodé činnosti – práce v systému, administrativa, komunikace s různými partnery – kolegy z týmu, logistikou, obchodem, výrobním závodem a dalšími
  • Místo výkonu práce Praha
  • Pracovní smlouvu na plný úvazek
  • Širokou škálu benefitů – 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na sport/kulturu, stravenkový kredit, úrazové pojištění, fitness zdarma přímo v sídle, odměny za pracovní a životní jubilea
  • Odpovídající finanční ohodnocení

VÝHODOU BUDE, POKUD BUDETE MÍT :

  • Min SŠ vzdělání, ekonomické zaměření výhodou
  • Zkušenost na pozici Back Office/zákaznický servis min 1 rok, zkušenosti s vkládáním a administrací dat v systému a záliba v administrativě
  • Schopnost komunikovat v angličtině (úroveň B1)
  • Uživatelskou znalost MS office (Word, Excel)
  • Zodpovědný přístupu k práci, smysl pro detail a schopnost pracovat samostatně
  • Znalost SAP, Karat nebo jiného ERP výhodou – ne nutností, zaučíme vás!

Zobrazit všechny pozice