Specialista zákaznické kvality
Máte zkušenosti v oblasti kvality a jste orientováni na zákazníka? Do našeho týmu hledáme talentovaného a motivovaného odborníka, který převezme zodpovědnost za komunikaci se zákazníky a řešení jejich požadavků v oblasti kvality. Připojte se k nám a hrajte významnou roli při zlepšování našich procesů a budování dlouhodobých vztahů se zákazníky!
Co vás čeká
- Zákaznický servis v automobilovém sektoru
- Řešení reklamací
- Analýzy a reporty (8D)
- Statistické vyhodnocování procesů
- Proces vzorkování, uvolňování nových dílů do série
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Odpovídající zkušenosti v komunikaci a jednání se zákazníkem
- Praxi v oboru zákaznické kvality v oblasti automotive
- Jazykové znalosti na dobré úrovni Aj nebo Nj (Nj výhodou)
- Organizační dovednosti
- Odolnost vůči stresu
- Proaktivita a týmový duch
- Ochotu cestovat za zákazníky
Co vám můžeme nabídnout
- Stabilitu a kvalitní práci v úspěšné české společnosti
- Nejmodernější technologie, vlastní vývoj a výzkum
- Komunikace s našimi TOP zákazníky (luxusní automobilové značky)
- Přátelský kolektiv
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Jídelna, Kantýna, Bankomat a Posilovna v areálu společnosti
- Krásné okolní prostředí